marți, 1 noiembrie 2011

Reactia mea dupa aflre rezultatelor la Bac

Eu în ziua următoare  cînd  m-am trezit la ora 5-50 după o noapte foarte scurta eram foarte curios ca cat o sa iau la bac. M-am trezit si mam dus la baie sa mă spăl pe fata si pe dinţi si mă îmbrac repede  și am plecat in oraş.  Cînd am ajuns in oraş repede am sunat un coleg sa mă întalnesc cu el sa merem deodată la scoală.După 20 de minute mam întîlnit cu el si am plecat la scoală, in drum spre scoală neam întîlnit cu un alt coleg si am plecat la scoală.Odată ajunşi la şcoală am mers sa vedem dacă am luat bac.Mă  uitam pe fise si parcă nu mă vedeam unde eram de emoţii si in sfîrşit mam văzut si cînd mam uitat la rezultat eram admis .Atunci eu foarte bucuros am sunat pe părinţii sa le zic ca am luat bacul .Ei foarte bucuroşi ma-u felicitata  si după aia am mers la pizza cu colegi si noi foarte bucuroşi am început sa aducem aminte din tinpul şcoli evenimente si faze numai bune de ras.După aia am plecat noi foarte fericiţi acasă si eram foarte fericit si toţi mă felicitau si îmi ura noroc in viaţa.

2 comentarii: