luni, 23 aprilie 2012

Activitatile mele in saptamana altfel









In prima zi de activitata scolii altfel primele 3 ore am jucat volei, iar 3 ore am jucat fotbal.iar in a doua zi am fost in sala festiva si am vizionat un film cu domn profesor Nemet Radu filmul era despre cum o sa arate lumea in viitor daca nu o sa protejam natura, iar dupa aia am mai participat cu doamna profesoara Iova Ana Maria la activitate inpotriva non violente ,dupa aia am mai participat la o activitate Labis cu sora marelui scriitor Nicolaie Labis adica Margareta labis.Iar a treia zi am participat la activitatea etichetarea cataloagelor.In a patra zi am avut o activitate cu domnul profesor Nistor Lucian am mers la Santion unde am fost la Centru de Instruire si Dezvoltarea Abilitati de Slvamont din Bihor unde ni s-a prezentat birourile, sala de calculatoare,biblioteca si sala mare unde n-ea fost prezentat un manechin tehnic de interventae dupa aia ni s-a aratat o targa speciala,ni s-a ma aratat afara intro masina tehnici de interventi in caz de accident cand soferu este blocat in masina . Aceste cladiri a fost ridicate cu ajutorul uniune europene. In a cincea zi  trebuia sa venim la scoala dar am ramas acasa cam acestea am facut eu in saptamana aceia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu